Fogyókúra, életmódváltás, egészséges receptek


Fogyókúra, életmódváltás, egészséges receptek


Szeretettel köszöntelek Kedves Látogató! 

Blogom célja, hogy segítsek megtalálni a számodra legjobban megfelelő étrendet, amivel elérheted Célodat.

Akár fogyni szeretnél, akár egészségügyi problémák vezettek az oldalamra, bízom benne, megtalálod a számodra ideális étrendet. 

Receptekkel, összeállított heti étrenddel segítelek.


Mi a baj a fogyókúrákkal?

Számtalan fogyókúra hirdeti a TUTI megoldást.

 Van, akinek sikerül, de akadnak sokan, akiknek nem hozza meg a várt eredményt,vagy rövid idő alatt a leadott súlyuk duplája visszajön.

Mi ennek az oka?

A recepteket, menüket többnyire testépítők állítják össze, nagyon sok állati fehérjét, kevés szénhidrátot tartalmaznak.

Ezért ajánlják a napi 5-6 étkezést, mert szinte állandóan éhes vagy, ha azt a étrendet követed.


A cél:

Olyan étrend összeállítása, amiben: 

  • Nem vagy éhes, 
  • ne kelljen nassolni, legfőképp

ÉREZD JÓL MAGAD!

Ezen az úton kísérlek végig, ha elfogadod a tanácsaimat.


Vagy, töltsd ki az alábbi táblázatot, küldd el a megadott email címre, személyre szabottabb étrendet állíthatunk össze! 


Egészségmegőrzés!


Napjainkban különösen sokan szenvedünk valamilyen egészségügyi problémával.

Nagy gond az, hogy sok olyan tanáccsal találkozol, hogy

NE EGYÉL ezt, vagy NE EGYÉL azt.

DE kevés olyannal, mit EGYÉL.

Ebben az útvesztőben szeretnék a segítségedre lenni, ha elfogadod.


Sok segítséget kaptam, mikor erre az étrendre átálltam, sok mindenkinek tartozom köszönettel.

Úgy gondoltam, akkor hálálom meg a legjobban, ha segítek másoknak abban, hogy egészségesebben táplálkozzanak.

Ne feledd a CÉL:

Ne legyél éhes, ne kelljen nassolni, legfőképp

ÉREZD JÓL MAGAD!


Töltsd ki  az alábbi táblázatot, küldd el  a megadott email címre, személyre szabott étrendet állíthatunk össze részedre!


Előzetes a tartalomból. Ami érdekelhet! 

Turmixoljuk össze a gesztenyekockát, a diót és a mézet egy kevés vízzel, majd adjuk hozzá a maradék vizet.


30 dkg bulgur
1-11/2 liter vaníliás szójatej ( bármilyen növényi tej, amilyet szeretnél, de víz is jó)
Só, ízlés szerint2 csésze, többféle aszalt gyümölcs, és dióféle


Különleges elkészítési módja a rizsnek, de kiváló egy zöldséges ragu mellé köretnek, vagy önálló ételként rengeteg zöldsalátával.

1 nagy fej vöröshagyma, lereszelve2 evőkanál Vegamix*1 evőkanál tárkonyAdalékmentes só, ízlés szerint2-3 közepes sárgarépa, lereszelve1 közepes zeller, lereszelve1/2 kg brokkoli, kis rózsáira szedve3-4 evőkanál paradicsompüré

6 lapos réteslap (lehetőleg tartósítószer mentes)kevés olaj70 dkg vegyes mirelit zöldség, megpárolva


Vacsorára:

A legegyszerűbben elkészíthető vajpótló, vagy kence, mártogató, ahogyan szeretnéd.

A babfélék esetében ugyanazokat az előkészítő munkálatokat kell elvégeznünk, mint más hüvelyesek esetében, azaz szükséges a bő vízben történő, legalább 12 órás áztatás, azt követően a kb. egy-másfél órás főzés. Az első főzőlevet itt is lecserélhetjük, a második lébe tegyük a fűszereket és a sót. A főzési idő függ a növény fajtájától és tárolásának...

1 csésze főtt csicseriborsó1 csészényi megpárolt sütőtök1 csésze víz
1/2 citrom leve3-4 evőkanál olívaolaj lehet (napraforgó is)1 evőkanál szárított lestyán1-2 teáskanál (ízlés szerint) adalékmentes tiszta só


Saláták:

Kitűnő választás, uzsonnára, vagy vacsorára. A kenyérkockákkal önálló ételként is megállja a helyét, nélkülük remek kiegészítője lehet bármelyik zöldséges főételnek.

Alacsony kalória tartalmú saláta, ideális fogyókúra esetén vacsorára, de bármelyik zöldséges főétel remek kiegészítője lehet.

3 csésze főtt karfiol, vékony szeletekre vágva2 teáskanál kurkuma, a karfiol főzőlevébe (sárgára színezi)1 csésze kockára vágott paradicsom1 közepes fej vöröshagyma, apró kockákra vágva1/2 teáskanál só

 
28 napos kihívás Fogyókúra, életmódváltás, receptek
Zárt csoport · 516 tag
Csatlakozás a csoporthoz
Összeállított menüsorral, tanácsokkal segítelek, ha kéred. Receptjeim mellőznek mindenféle mesterséges anyagot, Állati fehérjét. Ha Te mégis szívesen ...