Főételek



6 lapos réteslap (lehetőleg tartósítószer mentes)kevés olaj70 dkg vegyes mirelit zöldség, megpárolva

Egyszerű, laktató. A palacsinta egy alaprecept, a töltelék természetesen bármire cserélhető. A rengeteg a lehetőségnek, csak a fantáziánk szabhat határt.

1/4 kg káposzta, nagyobb kockákra vágva1 csésze mirelit zöldborsó1 csésze mirelit kukorica1 csésze mirelit zöldbab (zöld színű is legyen!)1 csésze vékonyan szeletelt nyers sárgarépa1 csésze vékonyan szeletelt gomba1/2 csésze szójaszósz3-4 evőkanál olaj30 dkg főtt barnarizs

Ez az étel vörös, és barna lencséből egyaránt elkészíthető.

A hüvelyesek jó forrásai a fehérjéknek, a telítetlen zsírsavaknak, a rostoknak, és magas vitamin- és ásványi anyag-tartalommal rendelkeznek.

2 evőkanál tárkony2 evőkanál pirospaprika50 dkg fejtett bab (lehet mirelit is)1 teáskanál adalékmentes só1 csésze mandula-napraforgó tejföl (lásd a recept alján) 4-5 evőkanál finomliszt