Főételek



Különleges elkészítési módja a rizsnek, de kiváló egy zöldséges ragu mellé köretnek, vagy önálló ételként rengeteg zöldsalátával.

1 nagy fej vöröshagyma, lereszelve2 evőkanál Vegamix*1 evőkanál tárkonyAdalékmentes só, ízlés szerint2-3 közepes sárgarépa, lereszelve1 közepes zeller, lereszelve1/2 kg brokkoli, kis rózsáira szedve3-4 evőkanál paradicsompüré

6 lapos réteslap (lehetőleg tartósítószer mentes)kevés olaj70 dkg vegyes mirelit zöldség, megpárolva

Egyszerű, laktató. A palacsinta egy alaprecept, a töltelék természetesen bármire cserélhető. A rengeteg a lehetőségnek, csak a fantáziánk szabhat határt.

1/4 kg káposzta, nagyobb kockákra vágva1 csésze mirelit zöldborsó1 csésze mirelit kukorica1 csésze mirelit zöldbab (zöld színű is legyen!)1 csésze vékonyan szeletelt nyers sárgarépa1 csésze vékonyan szeletelt gomba1/2 csésze szójaszósz3-4 evőkanál olaj30 dkg főtt barnarizs

Ez az étel vörös, és barna lencséből egyaránt elkészíthető.

A hüvelyesek jó forrásai a fehérjéknek, a telítetlen zsírsavaknak, a rostoknak, és magas vitamin- és ásványi anyag-tartalommal rendelkeznek.

2 evőkanál tárkony2 evőkanál pirospaprika50 dkg fejtett bab (lehet mirelit is)1 teáskanál adalékmentes só1 csésze mandula-napraforgó tejföl (lásd a recept alján) 4-5 evőkanál finomliszt

A zöldborsó kiemelten magas flavonoid tartalommal rendelkezik, ami védi a szervezetet a szívinfarktussal szemben.