Röviden a 28 napos programról

2019.08.24

MI VÁR RÁM A 28 NAP ALATT?!

Rövid ismertető a 28 napos étrendhez!


A 28 napos kihívás az életmódváltás első lépcsőfoka, mely megtanít a helyes ételtársításra, bioritmus szerinti táplálkozásra.
Hatására a szervezet megújul, megtisztul. Frissebbnek, energikusabbnak, egészségesebbnek érzed magad
Jelentős segítséget nyújt az ideális testsúly elérésében.

Helyes ételtársítás alapja:


Gyümölcsöt csak délig, legfeljebb délután 3-ig fogyassz, ez lehet a reggeli, tízórai is.

Délután, este zöldséget, vagy zöldséges ételeket egyél.

Egy étkezésen belül zöldséget, és gyümölcsöt ne fogyassz!

Egy étkezésen belül fehérjét, és szénhidrátot ne egyél.

Erről bővebben Itt olvashatsz:

https://www.eleteromindennap.hu/l/mi-okozhat-puffadast/

Reggeli, tízórai: 

Az első héten délig gyümölcs javasolt. DE!

Ha bármi egészségi gondod van, IR, vagy gyógyszert szedsz, vagy fontos a reggeli szénhidrát bevitel, válassz nyugodtan innen:

https://www.helyesetrend.hu/reggeli-etelek/

Főételek:

Itt kezdődhet a szöveged. Kattints ide, és kezdheted is az írást. Porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet consectetur adipisci velit sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem ut enim.

Vacsora: 

Nyugodtan fogyaszd az ebéd maradékát, vagy készíthetsz zöldségekből krémeket, amit kenyérre kenve, vagy zöldségekkel mártogatva fogyaszthatsz.

Recept itt:

https://www.helyesetrend.hu/pastetomok-vajpotlok

A receptekről:


Fogyassz az évszaknak megfelelő zöldséget, gyümölcsöt.

Ha valamelyik összetevő nem tetszik, vagy nem szereted, esetleg épp nem kapható, nyugodtan cseréld másra.

Ha a receptben leírt bármely alapanyag nem elérhető (mert épp nincs szezonja) nyugodtan cseréld ki az évszaknak megfelelőre.

Fűszerezés: 

Sokszor hallom, hogy só, és fűszermentesen kell étkezni.

NA NEM!!!!

Fontos, hogy minél többfélét próbálj ki, és használj, az étkezés így lesz változatos.

Élmény lesz az ételkészítés.

Só: 

Használj tiszta, adalékmentes sót, ne legyen benne csomósodás gátló, jód, kálium jodid!

Fűszerek: 

Többször találkozhatsz a receptekben a Vegamix elnevezéssel, ami boltokban, nagyobb áruházakban kapható só mentes, szárított zöldségekből álló fűszerkeverék. (Ha van saját, az a legjobb.)

Kész fűszer-keverékek helyett használj szárított, vagy friss fűszernövényeket. (Magad is nevelheted.)

Fűszer-keverékeket Te magad is készíthetsz. (puskázni is lehet.)

Tipp:

A bolti fűszer-keverékeket elkészítheted, ha a benne lévő fűszereket külön-külön megvásárolod, összekevered. Variáld kedved, ízlésed szerint.