Saláták

Táplálkozás szempontból óriási jelentősége van annak, hogy az ételek feldolgozására készülő gyomor először nyers zöldségekkel találkozzék! 

A zöldségek olyan enzimeket juttatnak a szervezetünkbe, amelyekhez máshonnan nem juthatunk. 

Mostanában világszerte egyre többen térnek át a teljesen nyers ételekből álló táplálkozásra.

Arról van szó, hogy a gabonacsírákból, olajos magvakból, zöldségekből és gyümölcsökből készült ételek egyikét sem hűtik 0 'C alá, és nem melegítik 41°C-nál magasabb hőfokra, hiszen akkor a bennük lévő vitaminok, ásványi anyagok és enzimek roncsolódnak.

Nem is hinnénk, egy aszalógép segítségével milyen változatos ételek készíthetők, valamint az állati eredetű tejtermékeket mennyire kiválóan helyettesítik a diófélékből és magokból sajtolt "tejek", "tejfölök", "sajtok", "vajak", "tejszínek" stb., ráadásul ezek a "tejtermékek" egészségesek és ízletesek


1 csésze főtt csicseriborsó1 csészényi megpárolt sütőtök1 csésze víz
1/2 citrom leve3-4 evőkanál olívaolaj lehet (napraforgó is)1 evőkanál szárított lestyán1-2 teáskanál (ízlés szerint) adalékmentes tiszta só