Saláták

Táplálkozás szempontból óriási jelentősége van annak, hogy az ételek feldolgozására készülő gyomor először nyers zöldségekkel találkozzék! 

A zöldségek olyan enzimeket juttatnak a szervezetünkbe, amelyekhez máshonnan nem juthatunk. 

Mostanában világszerte egyre többen térnek át a teljesen nyers ételekből álló táplálkozásra.

Arról van szó, hogy a gabonacsírákból, olajos magvakból, zöldségekből és gyümölcsökből készült ételek egyikét sem hűtik 0 'C alá, és nem melegítik 41°C-nál magasabb hőfokra, hiszen akkor a bennük lévő vitaminok, ásványi anyagok és enzimek roncsolódnak.

Nem is hinnénk, egy aszalógép segítségével milyen változatos ételek készíthetők, valamint az állati eredetű tejtermékeket mennyire kiválóan helyettesítik a diófélékből és magokból sajtolt "tejek", "tejfölök", "sajtok", "vajak", "tejszínek" stb., ráadásul ezek a "tejtermékek" egészségesek és ízletesek


Kitűnő választás, uzsonnára, vagy vacsorára. A kenyérkockákkal önálló ételként is megállja a helyét, nélkülük remek kiegészítője lehet bármelyik zöldséges főételnek.

Alacsony kalória tartalmú saláta, ideális fogyókúra esetén vacsorára, de bármelyik zöldséges főétel remek kiegészítője lehet.

3 csésze főtt karfiol, vékony szeletekre vágva2 teáskanál kurkuma, a karfiol főzőlevébe (sárgára színezi)1 csésze kockára vágott paradicsom1 közepes fej vöröshagyma, apró kockákra vágva1/2 teáskanál só

Könnyen elkészíthető kitűnő saláta. Fogyasztható önálló ételként délután, vagy vacsorára, de jó választás bármely főétel kiegészítőjeként is.